De VriendenLoterij is een non-profit organisatie, opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen. Je kunt natuurlijk prachtige prijzen winnen en de helft van de inleg van de deelnemers gaat naar goede doelen. De VriendenLoterij steunt goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen. Sinds 1998 is ruim € 680 miljoen geschonken aan meer dan 3.200 (sport)clubs en verenigingen en 47 goede doelen.

De vereniging doet al geruime tijd mee. Diverse (oud)leden hebben HV VOICE inmiddels als goede doel geselecteerd. Daar zijn we als vereniging natuurlijk erg blij mee, want van de loten gaat de helft van de inleg rechtstreeks naar de verenigingskas. HV VOICE kan daarmee weer mooie dingen doen voor haar leden. Alle reden dus om daar nog eens de aandacht op te vestigen.

Misschien speel je al mee en heb je HV VOICE nog niet als goede doel geselecteerd. Dat kan alsnog! Het enige wat je hoeft te doen is even contact op te nemen met de Ledenservice van de Vriendenloterij via 0900-300 1400 (€ 0,50 per gesprek). Je geeft vervolgens aan het goede doel te willen wijzigen in HV VOICE en vanaf de volgende trekking steun je de vereniging

Als je gaat meespelen kun je ook direct HV VOICE selecteren als goede doel. Geef via de website www.vriendenloterij.nl aan dat je wilt meespelen. Bij de vraag welk goede doel je wilt steunen geef je aan dat je een club of vereniging naar keuze wilt steunen. Je kunt die vervolgens selecteren en vul dan in het zoekscherm HV VOICE in. Daarmee heb je aangegeven dat de helft van je inleg ten goede zal komen aan de vereniging.

Vriendenloterij