Om te kunnen handballen heeft de vereniging de hulp van alle leden nodig. Het lidmaatschap van de vereniging houdt dan ook in dat leden (of ouders van leden) worden gevraagd of ingedeeld voor enkele vrijwilligerstaken. Het gaat daarbij om de volgende taken:

• Ouder(s)/verzorger(s) van leden tot 12 jaar kunnen worden ingedeeld voor veld-/zaaldiensten;
  • Alle leden vanaf 12 jaar kunnen worden ingedeeld voor veld-/zaaldiensten;
  • Alle leden vanaf 16 jaar kunnen worden ingedeeld voor het fluiten van (jeugd)wedstrijden die thuis plaatsvinden;
  • Alle leden vanaf 16 jaar kunnen worden ingedeeld om kantinedienst te draaien (buitenseizoen);
  • Bij uitwedstrijden verwachten wij van de ouders van jeugdleden dat zij de kinderen bij toerbeurt vervoeren. Senioren zorgen bij toerbeurt onderling voor het vervoer naar uitwedstrijden.

De vereniging heeft daarnaast natuurlijk behoefte aan vrijwilligers die taken willen uitvoeren in het bestuur, één van de commissies, trainingen en/of teams willen begeleiden of willen helpen bij een van de (jeugd)evenementen die de vereniging organsieert. Het bestuur en de commissies benaderen leden daavoor actief. Op het inschrijfformulier vragen wij daarom ook of (ouders van) leden bepaalde interesses of belangstelling hebben. Het invullen daarvan verplicht tot niets, het bestuur gebruikt dit enkel om mensen actief en gericht te kunnen benaderen. Leden of ouders van leden kunnen zich natuurlijk ook zelf aanmelden bij het bestuur.