Lid worden van HV VOICE kan gedurende het hele seizoen en is mogelijk vanaf 6 jaar. Inschrijven kan door het inschrijfformulier in te vullen. Het formulier is ook beschikbaar in de kantine/sporthal. Inleveren van het formulier kan bij de trainer. Spelers die overkomen van een andere vereniging worden digitaal overgeschreven. Instemming van de oude verenging is dan nodig. Na inschrijving in de ledenadministratie en de bond is een nieuw lid speelgerechtigd. Om mee te spelen heb je ook wedstrijdkleding nodig. Deze ontvang je in bruikleen van de vereniging.

Proeftraining

Eerst eens kijken of handbal wat voor je is, is natuurlijk mogelijk. Je bent van harte welkom op de training en je kunt kosteloos drie keer mee te trainen. Dus kom gerust eens langs op een van onze trainingsavonden.

Wil je ook wedstrijden meespelen, dat kan. Hiervoor bestaat het 'aspirant lidmaatschap'. Hierdoor is het mogelijk om maximaal drie competitiewedstrijden mee te doen in een periode van 2 maanden. Voorwaarde is wel dat je 24 maanden voorafgaand aan de datum van het aspirantlidmaatschap niet lid bent geweest van een handbalvereniging of het NHV. Dit formulier is beschikbaar in de kantine/sporthal en op de website.

Opzeggen

Een seizoen loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk of per e-mail bij de secretaris te gebeuren via info@hv-voiceDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dit moet vóór 1 mei van het lopende seizoen. Te laat of op een onjuiste manier opzeggen betekent een contributieverplichting voor het volgende verenigingsjaar, mede omdat de vereniging voor het nieuwe seizoen de contributie aan het NHV moet afdragen.