­

Handbalvereniging VOICE is een sportieve, gezellige vereniging, waar zowel de jeugdleden als de senioren, op een aantrekkelijk niveau kunnen handballen. Hier staat op maandag en donderdag (de trainingsavonden) en op zaterdag (de wedstrijddag) het gevoel van 'Voor Ons Is Clubleven Eendracht' voorop.

Beleving, sportiviteit en gezelligheid

De beleving van de handbalsport, sportiviteit en gezelligheid zijn de belangrijke kernwaarden voor de vereniging. Deze dankt haar bestaan voor een groot deel aan mensen die graag sportief en gezellig een potje willen handballen. Net zo belangrijk zijn de mensen die op een andere wijze een steentje bijdragen. De vereniging steunt op een groot aantal vrijwilligers die het samen mogelijk maken dat de leden kunnen handballen. Dat niet alleen. Een handbalkamp, feestavonden en uitjes zijn de bekende activiteiten die de vereniging haar karakter geven. Als ambassadeur van de handbalsport in Nijkerk en omgeving, organiseert de vereniging daarnaast al vele jaren het succesvolle schoolhandbaltoernooi.

Lid / sponsor worden of meer informatie?
Gebruik ons contactformulier.

­