­

De vereniging heeft een kledingplan voor de wedstrijdkleding. Alle teams beschikken hierdoor over gelijke wedstrijdkleding. Ook stelt het de verenging in staat de leden periodiek in nieuwe wedstrijdkleding te steken, tussentijds te vervangen bij schade of omdat kleding te klein wordt.

De vereniging stelt aan de spelende leden wedstrijdkleding ter beschikking. Dat gebeurt zo snel als mogelijk nadat de inschrijving heeft plaatsgevonden. De wedstrijdkleding bestaat uit een wedstrijdshirt en sportbroek in de clubkleuren en is (mogelijk) voorzien van sponsorlogo's. De wedstrijdkleding wordt in bruikleen gegeven aan leden. Leden (of ouders van leden indien minderjarig) ondertekenen daarvoor een bruikleenovereenkomst en betalen bij aanvang van het lidmaatschap een borgbedrag. Dit borgbedrag wordt bij de eerste incasso van de contributie geëind.

De in bruikleen te ontvangen wedstrijdkleding is niet altijd nieuw, maar altijd in goede staat. De kledingcoördinator beheert de kledingvoorraad en draagt zorg voor (eventuele) nieuwe bestellingen.

Overige sportkleding, zoals schoeisel en trainingskleding, moet door leden zelf worden aangeschaft. Via de verenigingswebshop kunnen leden tegen aantrekkelijke tarieven sportkleding aanschaffen bij onze sponsor Van Duinkerken.

Lid / sponsor worden of meer informatie?
Gebruik ons contactformulier.

­