­

De vereniging speelt zijn wedstrijden op zaterdag. Voor de jeugd doorgaans in de middag of het begin van de avond. Wedstrijden voor de seniorenteams worden in principe niet gepland voor 18.00 uur. Bij uitzondering kan het voorkomen dat een (inhaal)wedstrijd op een doordeweekse avond wordt gepland.

De officiële competitie 2020/2021 is voor alle teams stopgezet. Voor de jeugd worden in de maand juni 2021 nog enkele wedstrijden in de opgezette alternatieve competitie door het NHV georganiseerd. Voor senioren zijn de geplande wedstrijden in de alternatieve competitie komen te vervallen.

De wedstrijdschema’s voor de alternatieve competitie zijn opgenomen in ClubNieuws, maar kun je ook bekijken via de app Handbalnl of op de website van het NHV.

Lid / sponsor worden of meer informatie?
Gebruik ons contactformulier.

­